17 januari 2013

Klänningen beställd!

Klänningen som jag har beställt!

Igår kväll beställde jag klänningen från Landy Bridal som jag har tittat på så länge, och nu på morgonen fick jag besked via mail att de har mottagit betalningen för den. Jag betalade via PayPal och det var riktigt smidigt! Totalt med frakt gick klänningen på 1500 kr. För det priset känner jag att det inte spelar någon roll om den inte blir bra, jag var tvungen att chansa för den är så fin. Jag är dock redan nu beredd på att jag kommer att vara tvungen att ta den till en sömmerska för att justera längd osv.

Jag beställde klänningen utan blomman i midjan och med snörning istället för dragkedja i ryggen. Nu gäller det att ha is i magen och vänta på att klänningen ska bli klar. Jag räknar med att det dröjer ca 3 månader. Jag har fått jättebra service från Landy som svarat snabbt på mail och låtit mig betala med PayPal när jag bad om det. Jag trodde aldrig att jag skulle våga beställa en sk Kinaklänning, men efter att ha läst bra recensioner om Landy på Bröllopstorget känner jag mig hyfsat säker på att den kommer att bli bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar