25 januari 2013

Skor

Vagabond Aida (Bildkälla)

Jag är inte en tjej som är van vid att gå i höga klackar. På bröllopsdagen kommer jag att prioritera skor som jag känner mig bekväm i. Eftersom klänningen jag har beställt är lång så kommer skorna troligtvis inte att synas speciellt mycket ändå. Jag kommer nog att ha ballerinaskor eller skor med max 5 cm klack.

Jag hittade ett par jättefina bröllopsskor från Lilly, men de kostade lite mer än vad jag känner mig villig att betala. Speciellt för ett par skor som endast passar vid bröllop och som man inte kan använda mer sedan.
Däremot funderar jag på att beställa ballerinaskorna på bilden här ovanför. Skorna är från Vagabond och modellen heter Aida. Jag gillar att de är gjorda i skinn och inte i skinnimitation. Skor av syntetmaterial har en tendens av att vara rätt obekväma... Vi har ju sagt att vi ska ha med guld i vårt färgtema så därför tänkte jag att dessa skorna kunde passa bra. Dessutom kommer jag kunna använda dem efter bröllopet! 

Jag funderar dock på att vänta med att köpa skor till bröllopet tills bebisen är född. Efter graviditeten med Lilleman blev mina fötter en storlek större och jag vågar inte riskera att köpa för små skor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar