13 januari 2013

Tror jag vågar...



Jag har visat bild på den här klänningen i bloggen förut och nu har jag nog bestämt mig för att göra en chansning och beställa den från Landy Bridal. Klänningen är listad som en "Bridesmaids dress" och kostar 179 dollar utan frakt. Med frakt har jag räknat ut att det ska bli ca 223 dollar (drygt 1500 kr), men då beställer jag en färdig storlek. Måttbeställning kostar mer.

Klänningen ser ut så som jag har vill ha min brudklänning: lätt och luftig, v-ringad, axelband, enkel siluett, naturlig midja och kort släp. Jag kommer att beställa den utan blomman i midjan och med snörning i ryggen istället för dragkedja. Hoppas kunna beställa den så snart som möjligt. Jag måste bara be sambon om hjälp med paypal för betalningen först.

Självklart vet jag att det är en chansning att beställa en s kinaklänning. Det kan gå hur som helst, men jag tror att jag vågar ändå. Har sett klänningar gjorda av Landy och det brukar bli bra resultat med nöjda kunder. Hoppas det i så fall gäller mig också.

1 kommentar:

  1. Åh, riktigt fin!
    Jag kommer också chansa på att beställa från nån "kinasida" men jag har sån beslutsångest över modell :)

    SvaraRadera