3 juli 2013

Tips!


Dagens tips blir den här vita spetsboleron som just nu finns på Bubbelrooms rea för 179 kr. Ett fynd!  Den är normal i storleken och finns även i svart om man hellre vill ha det.

Jag tror att färgen överensstämmer någorlunda med färgen på min brudklänning (ivory), och ser det inte konstigt ut med tanke på att klänningen och boleron är av olika spetstyger så kommer jag kanske att använda den på vår bröllopsdag. Jag har ju varit lite osäker på axelbanden på min klänning så jag tänkte att en bolero kanske är en bra kompromiss. Vi får se. Om jag kommer ihåg ska jag ta med den till sömmerskan nästa gång jag provar klänningen och se om de passar ihop.

(Bilden till vänster är lånad från Bubbelroom, de andra är tagna av mig med dålig mobilkamera).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar