27 augusti 2013

Pyssel och färdiga placeringskort!

Färdiga placeringskort
Igår kom pärlorna som jag beställt från Ebay. De var lite mindre än vad jag trodde, men fungerar bra ändå. Jag spenderade kvällen med att pyssla klart våra placeringsskort. Både jag och blivande maken kände att vi ville ha någon form av dekoration på placeringskorten och båda tyckte att pärl-stickers passade perfekt för det ändamålet. Vi betalade drygt 20 kr inklusive frakt för ca 160 stycken pärl-stickers, och det var snabb leverans från England. Jag är nöjd! Om man ska beställa liknande stickers ska man tänka på att beställa fler än vad man behöver för limmet hade torkar på vissa pärlor så de gick inte att använda.

Nu är placeringskorten helt färdiga och både jag och blivande maken är riktigt nöjda med resultatet!

1 kommentar:

  1. Vackert, men detta slitjobb "orkar" vi inte med. Men så fint det blev för er som faktiskt är duktiga och pysslar så mycket.

    SvaraRadera